Sterren van de hemel

De gloednieuwe Benny Vreden musical 'Sterren van de hemel' vertelt een prachtig verhaal dat korte metten maakt met eenzaamheid en iedereen een warm welkom geeft.

Juf Groen wil dolgraag een kerstmusical opvoeren met de kinderen uit haar klas. Maar Sam, Eva, Joris en de anderen zien dat niet zitten. ‘Een musical, da’s toch behoorlijk eh… ouderwets’, laten ze hun juf fijntjes weten. Die doet juist haar uiterste best de kinderen in kerststemming te krijgen, maar helaas. Verveeld gaat de klas naar huis, terwijl Juf Groen nog even verder droomt over haar favoriete tijd van het jaar.

Buiten begint het te sneeuwen. De klas komt, een beetje geholpen door een groep vogels, hun eenzame buurman Noah tegen. Die ontmoeting brengt de kinderen op een fantastisch idee en ze beleven met elkaar het ultieme kerstgevoel. De klas heeft er helemaal zin in en zelfs Sam kruipt met plezier in zijn ezelpak. Samen bedenken ze een mooi verhaal voor hun uitvoering. Ze nodigen niet alleen die lieve Noah uit, maar nog veel meer mensen die weinig aanspraak hebben.

Op de avond van de voorstelling zingen, spelen en dansen de kinderen de sterren van de hemel!

• Van de makers van ‘Het Verhaal’ en ‘Het Mooiste Geschenk’

• Voor alle soorten kerstvieringen

• Met 6 prachtige liedjes

• Geschikt voor de hele school, met tekstrollen voor midden- en bovenbouw

• Verkrijgbaar met muziek op cd of op USB-stick

Benny Vreden

De afscheidsmusicals, kerstmusicals en andere musicals voor het basisonderwijs van Benny Vreden zijn een begrip op scholen in Nederland en België. Naast de afscheidsmusicals biedt ook de Benny Vreden digibord tool aan.  Met één druk op de knop toegang tot een grote hoeveelheid liedjes, verhaaltjes, bewegings- en dansmuziek. Sinds 2018 is Carlo Boszhard eigenaar van Benny Vreden.