De Geheime Gympies

De leerlingen van juf Lies Goedhart krijgen een exclusieve rondleiding in een schoenenfabriek. De kinderen komen vol enthousiasme de fabriek binnengestormd. Zoë en Julia zijn, net als juf Lies, helemaal in de wolken want wie wil er nu niet de hele dag schoenen passen? Vrienden Cas en Bas vinden de fabriek maar naar zweetvoeten ruiken en vinden er niks aan, totdat ze ontdekken dat de gympen van de Amerikaanse basketballer Benjamin Bing ook uit deze fabriek komen. Oliver is als enige niet echt enthousiast, en weet al helemaal niet wie Benjamin Bing is.

Deze prachtige musical gaat over geloven in jezelf, vertrouwen en vriendschap. Met acht moderne, vrolijke liedjes wordt het een uitvoering om nooit te vergeten!

Benny Vreden

De afscheidsmusicals, kerstmusicals en andere musicals voor het basisonderwijs van Benny Vreden zijn een begrip op scholen in Nederland en België. Naast de afscheidsmusicals biedt ook de Benny Vreden digibord tool aan.  Met één druk op de knop toegang tot een grote hoeveelheid liedjes, verhaaltjes, bewegings- en dansmuziek. Sinds 2018 is Carlo Boszhard eigenaar van Benny Vreden.