Sta daar maar eens bij stil

4 kerstspelen - onafhankelijk van elkaar of als één spel op te voeren. 10 tot 20 minuten per spel.

Sterretje, Sterretje
Een zeer eenvoudige spel voor de jongsten (3+). De kerststerren gaan extra helder stralen waardoor de mensen met hun drukke werkzaamheden stoppen en tijd maken om met elkaar Kerstmis te vieren. (16 rollen, 1 lied.)

Kerstboomfee(st)
Voor kinderen vanaf 5 jaar, gaat over ruzie. De kerstboomfeeën hebben alle kerstbomen mooi versierd. Het kerstfeest kan gevierd worden, of toch niet? Er zijn nog zoveel ruziënde mensen! Wat moeten zij daaraan doen? (11 rollen, 2 liedjes.)

Vrede op aarde
Voor kinderen vanaf 7 jaar. Dit spel gaat over jaloezie en ruzie. Zal het lukken om de mensen van de vredesconferentie te overtuigen de vrede te handhaven? (14 rollen, 3 liedjes.)

In Het land van overvloed

Het spel voor de oudsten (9+), is een sprookje over de honger in de wereld. We maken kennis met Pancho, die uit een land komt waar altijd honger heerst. Zijn kerstwens is een simpel stukje brood. (24 rollen, 3 liedjes)

Benny Vreden

De afscheidsmusicals, kerstmusicals en andere musicals voor het basisonderwijs van Benny Vreden zijn een begrip op scholen in Nederland en België. Naast de afscheidsmusicals biedt ook de Benny Vreden digibord tool aan.  Met één druk op de knop toegang tot een grote hoeveelheid liedjes, verhaaltjes, bewegings- en dansmuziek. Sinds 2018 is Carlo Boszhard eigenaar van Benny Vreden.