Liefdesbrief voor Sinterklaas - Waarvan Acte Theaterproducties

De liefdesbrief voor Sinterklaas

Liefdesbrief voor Sinterklaas

De Liefdesbrief voor Sinterklaas - Een te gekke mini-musical inclusief compleet project voor de hele school!

Speciaal voor de aankomst van Sinterklaas schreef Waarvan Acte Theaterproducties een geweldig school-breed project met natuurlijk een hilarische sketch en een swingend liedje! Het project start circa 3 weken voor de aankomst van Sinterklaas op school en de hele school kan er aan meedoen!

De Sketch en het project zijn zo geschreven dat het niet nodig is (mag wel natuurlijk) om Sinterklaas te ontvangen op school. Daarmee is dit project uitermate geschikt voor een te gekke Sinterklaasviering 'op afstand'.

Inhoud Project + Sketch:

Sinterklaas zoekt een plekje om tijdelijk te logeren en heeft daarvoor de school uitgekozen. Hij stuurt een brief naar alle leerlingen van de school of ze hem kunnen helpen om een slaapplek te maken.

De hele school moet meehelpen met ontwerpen en inrichten van zijn slaapkamer. Sinterklaas lijkt een beetje een rommelkont, tot ergernis van de schoonmaak-ploeg! Als er dan op een ochtend ineens een knalroze liefdesbrief op zijn kussen ligt zonder afzender, is de hele school natuurlijk helemaal in alle staten! Van wie is die brief? En wie is er verliefd op Sinterklaas!? Uiteindelijk volgt de ontknoping en het antwoord in de hilarische sketch die bij de aankomst van Sinterklaas opgevoerd kan worden (zelfs als Sint op afstand de school bezoekt!)

U krijgt bij het project een duidelijke uitleg van alles stappen die in de aanloop naar Het bezoek van Sint genomen moeten worden, een handig tijdspad, teksten voor de brief van Sinterklaas en natuurlijk de liefdesbrief voor Sinterklaas! Natuurlijk ook het script van de sketch, het liedje Verliefd op Sinterklaas en 2 muziekstukken voor een geweldige uitvoering en een fantastisch Sinterklaas-project op de eigen school! Speciaal voor deze sketch is het lied Verliefd op Sinterklaas gemaakt.

Klik op de knop en bestel direct de sketch De Liefdesbrief voor Sinterklaas incl. de muziekstukken en het lied Verliefd op Sinterklaas!

Waarvan Acte

Bij Waarvan Acte Theaterproducties ben je aan het juiste adres voor spetterende eindmusicals, kerstmusicals en sketches! Alle musicals en mini musicals hebben originele swingende muziek, vlotte dialogen, leuke typetjes en natuurlijk veel humor.

De scripts van Waarvan Acte geven handvatten en duidelijke kaders om de eigen inbreng in een musical vorm te geven, waarmee iedere musical echt van de klas zelf wordt! Al bijna 10 jaar is Waarvan Acte een begrip in Nederland, België en ver daarbuiten. Neem eens een kijkje bij het rijk gevarieerde aanbod, download een van de leesversies en zing vast mee met de handige meezingvideo’s!