Waarvan Acte - Het leven van Sinterklaas

Het Leven van Sinterklaas

Het Leven van Sinterklaas!

Wie zoet is krijgt lekkers, Wie stout is….! Ja, ja! Sinterklaas was ook wel eens stout…

Speciaal voor Sint: “Het Leven van Sinterklaas!” Een komische sketch/minimusical over het leven van Sinterklaas… OP RIJM!

Sinterklaas is al heel erg oud, niemand weet eigenlijk hoe oud… En wat we eigenlijk ook niet weten is hoe Sint als “klein Sintje” was, en als puber? Waar hield hij van? At hij netjes zijn bord leeg? Deed hij zijn best op school? Was hij wel eens stout en sinds wanneer is hij ‘matties’ met de pieten? Heeft hij wel eens verkering gehad?

In de grappige mini-musical “Het leven van Sinterklaas” worden deze vragen geheel op rijm beantwoord …. (Althans, hoe de klas denkt dat het leven van Sinterklaas gegaan kan zijn… zou het kloppen?).

Deze mini-musical is geschikt voor de kinderen van alle leerjaren en kan met één klas worden gedaan, maar ook met leerlingen van de hele school!

Waarvan Acte

Bij Waarvan Acte Theaterproducties ben je aan het juiste adres voor spetterende eindmusicals, kerstmusicals en sketches! Alle musicals en mini musicals hebben originele swingende muziek, vlotte dialogen, leuke typetjes en natuurlijk veel humor.

De scripts van Waarvan Acte geven handvatten en duidelijke kaders om de eigen inbreng in een musical vorm te geven, waarmee iedere musical echt van de klas zelf wordt! Al bijna 10 jaar is Waarvan Acte een begrip in Nederland, België en ver daarbuiten. Neem eens een kijkje bij het rijk gevarieerde aanbod, download een van de leesversies en zing vast mee met de handige meezingvideo’s!