De Klas van Sinterklaas - Waarvan Acte Theaterproducties

De Klas van Sinterklaas

Speciaal voor de aankomst van Sinterklaas op school en in de klas schreef Waarvan Acte Theaterproducties een geweldig nieuwe mini musical ‘De Klas van Sinterklaas’ met een swingend liedje!

Heb je je altijd al afgevraagd of Sinterklaas ook gewoon naar school moest toen hij nog een klein was? Het moet haast wel, waar heeft hij anders zo mooi leren schrijven? En was hij dan braaf in de klas, at hij zijn fruit of stiekem iets anders? Strooide hij toen al dingen door het lokaal…? Hoe gedroeg hij zich op schoolreis en had hij eigenlijk altijd al een baard? Allemaal vragen die beantwoord gaan worden in deze geweldige sketch!

De klas van Sinterklaas is een sketch die met één klas, maar ook met leerlingen uit alle leerjaren gespeeld kan worden! De tekst is op rijm geschreven en daarmee makkelijk en snel in te studeren.

Waarvan Acte

Bij Waarvan Acte Theaterproducties ben je aan het juiste adres voor spetterende eindmusicals, kerstmusicals en sketches! Alle musicals en mini musicals hebben originele swingende muziek, vlotte dialogen, leuke typetjes en natuurlijk veel humor.

De scripts van Waarvan Acte geven handvatten en duidelijke kaders om de eigen inbreng in een musical vorm te geven, waarmee iedere musical echt van de klas zelf wordt! Al bijna 10 jaar is Waarvan Acte een begrip in Nederland, België en ver daarbuiten. Neem eens een kijkje bij het rijk gevarieerde aanbod, download een van de leesversies en zing vast mee met de handige meezingvideo’s!