Mijn juf komt van Mars! afscheidsmusical

Mijn juf komt van Mars!

Zijn jullie klaar voor een intergalactisch avontuur!? Get ready for take-off!

Een alien bestudeert het leven op aarde vanuit haar ruimteschip. Door een technisch mankement crasht haar schip op een schoolplein en wordt ze ontdekt door de kinderen van de klas van meester Bart. Ze vraagt hen om hulp om haar schip te repareren. Als de chagrijnige directeur van de school de klas in komt en vanwege een zieke inval-juf meester Bart bij de kleuters voor de klas wil zetten, verzinnen meester Bart en de klas dat de alien in werkelijkheid “Juf Alien” is en als invalkracht les kan komen geven.

De directeur gaat akkoord. De volgende dag gaat het meteen al mis...

Waarvan Acte

Bij Waarvan Acte Theaterproducties ben je aan het juiste adres voor spetterende eindmusicals, kerstmusicals en sketches! Alle musicals en mini musicals hebben originele swingende muziek, vlotte dialogen, leuke typetjes en natuurlijk veel humor.

De scripts van Waarvan Acte geven handvatten en duidelijke kaders om de eigen inbreng in een musical vorm te geven, waarmee iedere musical echt van de klas zelf wordt! Al bijna 10 jaar is Waarvan Acte een begrip in Nederland, België en ver daarbuiten. Neem eens een kijkje bij het rijk gevarieerde aanbod, download een van de leesversies en zing vast mee met de handige meezingvideo’s!