De gevangen prinses

De gevangen prinsesHoog in de bergen, in een vervallen kasteel, wordt een Prinsesje gevangen gehouden door Vieze Trollen en Enge Draken. Zomaar, voor de lol. En ook wel een beetje omdat trollen en draken niks anders te doen hebben. Het hek hebben ze met een betoverd hangslot afgesloten. Prinsesje kan er niet uit.

Het Verkeerde Beentje

Wij van Het Verkeerde Beentje maken musicals voor het basisonderwijs. Onder andere kleutermusicals, musicals voor de middenbouw, schoolbrede musicals, kerstmusicals en afscheidsmusicals. De afscheidsmusicals zijn meestal gebaseerd op een mooi, of een spannend, of een grappig (of een mooi, spannend én grappig) kinderboek. Dat wil zeggen: het verhaal wordt omgeschreven tot een toneelscript en er worden een stuk of tien liedjes bij gecomponeerd. Swingende koorliedjes, gevoelige solo's, stevige rapnummers, afwisselend van stijl maar wel steeds muziek die het verhaal ondersteunt.