Superschool

SuperschoolEr is iets raars aan de hand op Riks nieuwe school. De kinderen daar maken namelijk graag huiswerk. Ze vinden voetballen maar niks omdat het agressie opwekt maar ze zijn wel dol op topografie. Ze roepen ‘Yes!’ als de juf een dictee aankondigt en in de pauze doen ze niets liever dan lekker doorwerken! Het is een echte Superschool! Dus gaat Rik op onderzoek uit, samen met Ietje en Timo, twee andere ‘normalen’.

Het Verkeerde Beentje

Wij van Het Verkeerde Beentje maken musicals voor het basisonderwijs. Onder andere kleutermusicals, musicals voor de middenbouw, schoolbrede musicals, kerstmusicals en afscheidsmusicals. De afscheidsmusicals zijn meestal gebaseerd op een mooi, of een spannend, of een grappig (of een mooi, spannend én grappig) kinderboek. Dat wil zeggen: het verhaal wordt omgeschreven tot een toneelscript en er worden een stuk of tien liedjes bij gecomponeerd. Swingende koorliedjes, gevoelige solo's, stevige rapnummers, afwisselend van stijl maar wel steeds muziek die het verhaal ondersteunt.