De keizer wil een Kerstverhaal

De keizer wil een kerstverhaal'De Keizer wil een Kerstverhaal' is een sfeervolle en fantasierijke Kerstmusical, gebaseerd op een verhaal van Paul Biegel. Alle aan Kerstmis gerelateerde elementen, zowel de religieuze als de niet-religieuze, zijn er op knappe wijze in verweven. De Keizer is een nors en nukkig man. Op de meest onverwachte momenten wil hij de meest onverwachte dingen en zijn lakeien moeten dan maar zien dat ze zijn wensen onmiddellijk in vervulling brengen want anders.....

Het Verkeerde Beentje

Wij van Het Verkeerde Beentje maken musicals voor het basisonderwijs. Onder andere kleutermusicals, musicals voor de middenbouw, schoolbrede musicals, kerstmusicals en afscheidsmusicals. De afscheidsmusicals zijn meestal gebaseerd op een mooi, of een spannend, of een grappig (of een mooi, spannend én grappig) kinderboek. Dat wil zeggen: het verhaal wordt omgeschreven tot een toneelscript en er worden een stuk of tien liedjes bij gecomponeerd. Swingende koorliedjes, gevoelige solo's, stevige rapnummers, afwisselend van stijl maar wel steeds muziek die het verhaal ondersteunt.