De Uitnodiging kindermusical

De Uitnodiging!

Kom je op mijn feestje?

In een magisch toverland “Ver weg en nog een beetje verder” woont een prinsesje met haar vader en moeder in een groot kasteel. Ze is -behalve saaie grote mensen- helemaal alleen in het kasteel en heeft dus niemand om mee te spelen! Ze is bijna jarig en nu is ze vreselijk bang dat er niemand op haar feestje komt. In een magisch boek in de bibliotheek leest ze over een toverpoort die al je wensen in vervulling laat gaan!

Ze besluit een brief met uitnodiging voor haar feestje te schrijven en gooit deze door de poort. De brief reist door de tijd en het universum en landt op het schoolplein van een basisschool. De brief wordt gevonden en de kinderen besluiten om naar het feestje van de prinses te gaan! De tocht door het land van “Ver weg en nog een beetje verder” voert hen langs allerlei wonderlijke personen die meehelpen met de voorbereidingen om er een knalfeest voor de prinses van te maken!

“De Uitnodiging!” kan als schoolmusical worden opgevoerd door kinderen in de middenbouw (groep 4/5/6)

Waarvan Acte

Bij Waarvan Acte Theaterproducties ben je aan het juiste adres voor spetterende eindmusicals, kerstmusicals en sketches! Alle musicals en mini musicals hebben originele swingende muziek, vlotte dialogen, leuke typetjes en natuurlijk veel humor.

De scripts van Waarvan Acte geven handvatten en duidelijke kaders om de eigen inbreng in een musical vorm te geven, waarmee iedere musical echt van de klas zelf wordt! Al bijna 10 jaar is Waarvan Acte een begrip in Nederland, België en ver daarbuiten. Neem eens een kijkje bij het rijk gevarieerde aanbod, download een van de leesversies en zing vast mee met de handige meezingvideo’s!