Alles Kidts

De leerkracht van groep 8 laat zich via zijn vrouw ziekmelden. Het schoolhoofd zit hierdoor met zijn handen in, het nog resterende, haar. Waar haalt hij zo snel een invaller vandaan? Eén van de leerkrachten weet dat via uitzendbureau 'Alles Kits' personen met de meest uiteenlopende beroepen kunnen worden ingehuurd.

Losse scène-opzet waardoor aanpassingen eenvoudig zijn door te voeren. Daardoor ook geschikt voor het speciaal basisonderwijs.

Jingo

Jingo begon in 1982 met het ontwikkelen van afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het was direct een groot succes, want sindsdien hebben vele honderdduizenden kinderen in één of meerdere musicals gespeeld. Met de afscheidsmusicals geeft Jingo iedere achtste-groeper een feestelijke afsluiting van zijn of haar basisschoolperiode. En met kerst verandert de school even in een Winters sprookje. Daarnaast is het met elkaar creëren van een musical ontzettend leerzaam. De kunst van het samenwerken! JingoSupport JingoSupport ontwikkelde een handleiding om leerkrachten te helpen bij het opzetten van een musical. Bekijk de handleiding online.