Vadertje Panov

Vadertje PanovNog nooit heeft de sneeuw zo lang op zich laten wachten als dit jaar. En dat is heel vreemd als je bedenkt dat er in het Russische dorpje Yelantsy altijd, zo vlak voor Kerstmis, minstens een halve meter sneeuw ligt. Daarom besluiten de kinderen van het boerengezin Muskavich het sneeuwlied te zingen. Niet één keer, maar net zo vaak tot de eerste vlokjes vallen.

Jingo

Jingo begon in 1982 met het ontwikkelen van afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het was direct een groot succes, want sindsdien hebben vele honderdduizenden kinderen in één of meerdere musicals gespeeld. Met de afscheidsmusicals geeft Jingo iedere achtste-groeper een feestelijke afsluiting van zijn of haar basisschoolperiode. En met kerst verandert de school even in een Winters sprookje. Daarnaast is het met elkaar creëren van een musical ontzettend leerzaam. De kunst van het samenwerken! JingoSupport JingoSupport ontwikkelde een handleiding om leerkrachten te helpen bij het opzetten van een musical. Bekijk de handleiding online.