Wie Heeft De Rol

Wie heeft de rol

Het spel begint! Help het mysterie op te lossen...

In talentenbureau 'Klaar voor de show' vergeet Sandy Showbizz geld in de kluis te doen. Daarom verstopt zij het geld in een toiletrol. De volgende dag is de rol met geld verdwenen.

Vijf personen worden verdacht. Een hippe rockster, een onhandige goochelaar, een slechthorende kunstenares, een verwarde uitvinder en een getalenteerd meisje. Agent 112 wordt ingezet om het mysterie op te lossen. Hij en het publiek krijgen van de spelleider (Mr. X) drie aanwijzingen. Met de oplossing van iedere aanwijzing verdwijnt er steeds één verdachte uit het spel.

Ook bekende Nederlanders als Ronald ten Brink, Belinda de Rol en Pien Pouwersma en vele andere leuke typetjes komen in de musical voorbij. De musical heeft zelfs een interactief spelmoment waarbij het publiek met de mobiele telefoon of antwoordkaart zes vragen beantwoordt met ja of nee. Wie het snelst de juiste antwoorden geeft is de winnaar. Het is ook mogelijk om de musical zonder dit interactieve moment te spelen.

In een spannende finale wordt daarna onthuld wie van de laatste twee verdachten ‘de rol’ heeft.

Spanning, sensatie en veel humor!

Van 10 tot 40 spelers. Voor het overzicht van alle rollen, bekijk het inzage script voor 40 spelers.

UNIEK! Musical Maatwerk!

• Een script voor het exacte aantal leerlingen in je groep. Geen gedoe, gelijk starten met oefenen!
  • Verhaal vol humor (ook voor volwassenen) met herkenbare typetjes
  • Alle kinderen hebben een rol en kunnen stralen
  • Online dans- en meezingvideo’s van alle liedjes uit de musical & een leerlingpagina
  • Lees het script, beluister de liedjes en overtuig jezelf!