Stars

'Stars' is het verhaal over een band die wil doorbreken en dus flink aan de weg timmert om in de hitlijsten terecht te komen. Maar een star worden is niet makkelijk. De repetitieruimte is oud en heeft lekkage. Bovendien vinden buurtbewoners dat de band overlast veroorzaakt met hun muziek. Op een dag staat Chris the Blizz voor hun neus. De (nogal gladde) manager zegt dat hij Stars het laatste duwtje naar de top van de hitlijsten kan geven. De band moet daarvoor echter wel eerst geld investeren. Dat gebeurt, maar dan lopen de emoties hoog op en dreigt alles mis te gaan....

Na 11 jaar als vakleerkracht werkzaam te zijn geweest en dus 11 musicals te hebben ingestudeerd, kreeg Adinda meer en meer de behoefte aan een nieuwe-, frisse musical, die meer toegespitst is op de kinderen van deze tijd. Minder kinderlijke dialogen en liedjes met meer afwisseling en pit. Na de samenwerking te zijn aangegaan met Lars en Michel is na een jaar hard werken 'Stars' geboren. En, blijkt, Stars is zowel bij de kinderen als de leerkrachten en ouders ingeslagen als een bom!