Verboden Toegang

Het Spaklis College is samengegaan met het Thudor College, maar de leerlingen en docenten van het Spaklis voelen zich niet prettig binnen het nieuwe schoolgebouw. Iedereen van het Thudor College is chagrijnig en tot overmaat van ramp wordt ook de Spaklis Talentenjacht afgeschaft door de directeur. Maar waarom zijn de schoolleiding en mevrouw De Vilster (lerares Nederlands) zo tegen het zingen in de school? Wat wordt er geheim gehouden in de ‘Verboden Toegang’ kamer van directeur Ego Wist? Waar komt de muzieklerares opeens vandaan? En waarom komt de presentator van het bekende tv programma Hollands Talentenjacht de school opeens bezoeken?

Verboden Toegang gaat over een schoolstrijd met spanning en humor, waarin rechtvaardigheid en de liefde voor muziek in gevaar komen.