Het goud van eiland Albatros!

Geruchten over opgedoken piratengoud zorgen voor chaos en rivaliteit tussen allerlei schatzoekers op het paradijselijke eiland Albatros.

Op het eiland Albatros blijken gouden munten van een oude piratenschat te zijn opgedoken. Het kleine paradijselijke eiland wordt al snel overspoeld door allerlei bezoekers die hopen ook goud te vinden: schatzoekers, avonturiers, schipbreukelingen, maar ook dagjesmensen, klunzige piraten en andere bijzondere bezoekers stappen aan wal. Stuk voor stuk gaan ze enthousiast op zoek!

De gouverneur van het eiland, mevrouw Snow, ziet het met lede ogen aan: ze wil helemaal geen pottenkijkers, ze wil het goud voor zichzelf! Samen met archeoloog professor Zandkorrel zet ze een deel van het eiland af om daar ongestoord te kunnen zoeken. Overal zetten ze borden neer met ‘Wegwezen!’ en ‘Verboden toegang’. De snel ingehuurde bewakers, Hummer en Dodge, proberen iedereen op afstand te houdenf.

De plaatselijke horeca-eigenaar Danilo is daar echter niet van gediend. Hij runt een cocktailbar, beautysalon en kapsalon en probeert samen met Barry Beachboy juist zoveel mogelijk mensen naar het eiland te lokken om naar de schat te zoeken. Dit leidt tot chaos, een hoofp gedoe en hilariteit. Wordt de schatkist van kapitein Goudbaard teruggevonden? En wie gaat er met de inhoud vandoor?

Het goud van eiland Albatros! is een feelgoodmusical boordevol humor, grappige en stoere personages, spannende scènes en liedjes met pure hitpotentie. Er zijn geen hoofdrollen, zodat alle kinderen kunnen stralen!

Gratis extra's (verwacht vanaf medio februari)

• Dansinstructie-video's (YouTube);

• Leerlingen-app (Android / iOS)

• Meezingversies van alle liedjes (YouTube);

• Grimevoorbeelden van alle personages

• Drie oefenvideo's meerstemmige zang (YouTube).