Gala vol geheimen!

Multimiljonair Boudewijn Bontebal organiseert een supergaaf benefietgala en het belooft het feest van het jaar te worden! Tot er opeens onaangename verrassingen opduiken…
Multimiljonair Boudewijn Bontebal opent zijn chateau voor een geweldig feest! Hij organiseert een supergaaf benefietgala. Al zijn rijke vrienden zijn uitgenodigd en ook nieuwsgierige buurtbewoners zijn welkom! De opbrengst van de avond gaat naar een goed doel. Al snel stroomt het chateau vol met goedgemutste rijke stinkerds die strooien met geld en die elkaar bejubelen na elke gulle gift. En iedereen doet zich tegoed aan de lekkernijen die chef-kok Kelly en butler Bert uit de keuken toveren. Hoe cool is dat?

Maar o nee, er is een probleem! De buurt wordt sinds een paar weken geplaagd door tasjesdieven! Politiecommissaris Wanklank en burgemeester Betweter zijn meer dan ongerust. Ondanks al hun extra maatregelen gaat het mis! Van veel gasten wordt onderweg de tas gejat. En zonder dat butler Bert het doorheeft, infiltreren de dieven zelfs in de organisatie van het feest. Ze runnen stiekem de garderobe, waar de gasten hun dure jassen en tassen achterlaten zonder te weten dat het niet veilig is. In opdracht van Mister X sluizen de dieven alle spullen het chateau uit, inclusief een groot geldbedrag uit de donatieton. Wat een chaos! Iemand belazert de boel! De gasten kijken elkaar wantrouwig aan en wijzen beschuldigend met hun vinger. ‘Weet JIJ hier soms meer van?’ ‘Of JIJ soms?!!’

Multimiljonair Boudewijn en zijn vrouw Annelotte zijn helemaal in de war. Hun vrolijke galafeest dreigt uit te lopen op een fiasco. De sfeer is verpest, het goede doel dreigt al het geld mis te lopen en de identiteit van Mister X blijkt een niet te ontrafelen mysterie. Maar wacht, daar komt detective Shirley Holms! Ze is wat laat, maar is vastbesloten om te helpen het mysterie op te lossen en het gala te redden. Gaan we ontdekken wie de boel in de war stuurt?

‘Gala vol geheimen!’ is een superleuke musical met humor, stoere personages, spannende scènes en liedjes met pure hitpotentie. Er zijn geen hoofdrollen, zodat alle kinderen kunnen stralen!