Filter op beschikbare musicals van QP Musicals

Filter op musicals

musicals geselecteerd

QP Musicals

Wij zijn drie vriendinnen die jarenlang theater en muziek hebben gemaakt met elkaar. Naast het schrijven van musicals zijn we werkzaam in het basisonderwijs (groep 8 leerkracht), kinderpsychologie, communicatie & event management en (kinder)theater.

In de lockdown van 2020 schreven wij de eindmusical "Corona De Musical", gevolgd door "We zijn er bijna!" in 2021. Onze productie "Groep J8Seizoen!" volgde snel daarop. Omdat hier veel vraag naar was hebben we inmiddels ook een speciale compact versie geschreven voor kleinere klassen.

Afgelopen jaar hebben we ook voor het eerst een Kerstmusical geschreven: “De Kerstkoekjes Challenge”. Een korte, makkelijk in te studeren musical voor groep 5 t/m 8, op bekende kerstliedjes. En natuurlijk kun je de challenge ook in het echt doen: Heel mijn school bakt!:-).

Omdat we er zoveel plezier in hebben, hebben we inmiddels weer een nieuwe eindmusical gelanceerd: Engste Escape Ever!. In deze gruwelijk spannende escape-room mogen de kinderen van groep 8 de code kraken van de Engste Escape Room Ever! Zal dat goed gaan?

Zolang we terug blijven horen dat de kinderen net zo veel plezier hebben met het spelen als wij met het schrijven van de musicals, blijven we geïnspireerd verder schrijven aan nieuwe avonturen!

Een vrolijke & theatrale groet,

Francoise, Maaike & Sabien - QP Musicals