Escape de Klas

Het is bijna zover: nog een paar uurtjes zwoegen in de klas en dan is het eindelijk tijd voor het megavette afscheidsfeest. Maar net als de meester even de klas uitglipt om wat koffie te halen, gebeurt het ondenkbare... hij komt niet meer terug! Paniek en verwarring slaat toe. Waar is hij nou ineens gebleven? Alsof dat nog niet genoeg is, zitten de leerlingen ook nog eens opgesloten in de school!
En dan.. uit het niets springt het digibord aan en verschijnt er een filmpje op het scherm. Ze zien hun meester en horen dat hij ontvoerd is door een groep gangsters! Als ze hem nog terug willen zien, moeten ze opdrachten uitvoeren en geld verdienen dat ze aan de gangsters moeten overhandigen. Maar de tijd tikt! Gaat het de leerlingen lukken om alle opdrachten uit te voeren, genoeg geld te verzamelen en dit alles binnen de tijd? Lukt het hen om hun meester te redden?

“Escape de Klas” is een verhaal vol humor, zenuwslopende opdrachten en een avontuur waarbij samenwerking, waardering voor ieders talent en eigenheid centraal staat.

Dit verhaal kun je bestellen als film én musical! Vragen? Neem contact op via: info@cultuurinjeklas.nl

Cultuur in je Klas

Wil jij jouw leerlingen in de spotlight zetten, voor óf achter de schermen? Cultuur in je Klas is een team met jonge cultuurmakers en ontwikkelt film- en musicalverhalen voor groep 8.

Als je kiest voor onze film- en musicalpakketten, krijg je ook toegang tot een digitale lesmagazine om tijd te besparen in de voorbereiding. Onze professionals hebben alle instructies in video’s opgenomen zodat jij alleen maar de filmpjes aan je klas hoeft laten te zien. Zo hoef jij bijvoorbeeld géén danspasjes of decor te bedenken en géén attributenlijst te maken. Met ons digitale lesmagazine haal je alle kennis in huis om eenvoudig van je film of musical een succes te maken. En als je ergens vastloopt of vragen hebt, aarzel niet om ons alles te vragen. Ook bieden we jou de mogelijkheid tot het creëren van een musical/film op maat. Stel je vraag via info@culturinjeklas.nl, wij helpen je graag!