Restaurant Dit is 't Nuts - Eindfilm

Groep 7 is klaar voor groep8. En dus maken ze afspraken voor grootste eindstunt ooit bedacht. Na de zomer willen ze zo snel mogelijk starten. De leerkrachten zijn op de hoogte van dit plan en bedenken een manier om de stunt over te nemen. Maar wie neemt nou wie in de maling?
De leerlingen van groep 7 bereiden zich voor op het einde van het volgende jaar. Waarom? Dan mogen zij de stunt verzorgen aan het eind van groep 8. Op de laatste dag van groep 7 bereiden ze al wat zaken voor, zodat iedereen in de vakantie al aan de slag kan. Na de vakantie blijkt er opeens een heleboel veranderd te zijn. Er is een brief uitgegaan dat de leerlingen geen les meer op school krijgen. Ze moeten een eigen bedrijf gaan runnen. Opdracht van de Minister.

Wat is er gebeurd? Heel simpel. De directrice is de extreme stunts zat en hoorde toevallig de nieuwe groep 8 plannen maken. Samen met haar team leerkrachten besluiten ze zelf een stunt te starten. De ouders zijn op hun handen en dus kan de grap beginnen.

Lees meer op de website.