Groep 8 aan het werk - Filmpakket

Groep 8 aan het werkDe leerlingen komen vol energie en enthousiasme op school, maar daar aangekomen hangt er een briefje aan de deur. De leerkracht is ziek en ze worden verwacht in de aula. De directeur meldt de leerlingen dat er nergens meer een invaller te vinden is en dat hij ontzettend zijn best gaat doen om een oplossing te vinden. Voor vandaag is groep 8 vrij.

Terwijl de directeur bedenkt hoe hij een hele groep gaat opvangen komen ouders met de oplossing. De leerlingen van groep 8 gaan een tijdje stagelopen bij bedrijven van ouders uit de school. na een dagje bellen hebben ze voor elke leerling een stageplaats gevonden passend bij de interesses, vaardigheden en toekomstdromen.

Groep8musicals.nl

Groep8musicals.nl is het bedrijf van theatermaker Peter Sterke. Hij werkt samen met schrijfsters Willemijn Ooms en José van Dam-Vuijk. Groep8musicals.nl werkt met verschillende componisten uit verschillende branches. Martin Verheesen, uit theater en top 40 hoek. Leon de Kler, uit de game en audiodesign branche. Michiel van Erp, uit de commercial, documentaire en remix branche.