Gevangen in Virtual Reality - Musical

Gevangen in Virtual Reality Musical

Gevangen in Virtual RealityDe lessen op school zijn ‘natuurlijk’ altijd saai. Meester Henk is ‘oud’ en alles is altijd hetzelfde. Maar meester Henk heeft iemand uitgenodigd. De VR-juf. Deze huppelende Virtual Reality juf heeft het nieuwste op het gebied van onderwijs meegenomen en deze klas mag het testen. Na een geweldige start, waarbij de leerlingen in verschillende delen van de geschiedenis terechtkomen, gaat het mis.

Een error. De leerlingen komen vast te zitten in de Virtual Reality van verschillende onderwijsmomenten in de geschiedenis. van de jaren 50 tot de oertijd en zelfs de verre toekomst.

Lees het hele verhaal op de website van Groep8musicals.nl

Scripts zijn zelf aan te passen naar wens en te combineren met de andere scripts die geleverd worden.

script vanaf 8 – 12 leerlingen (Kleiner script met 4 leerlingen een kleine dubbelrol bij 8 leerlingen)
script vanaf 10 – 19 leerlingen (Kleiner script met een aantal kleine dubbelrollen bij 10 leerlingen)
script vanaf 14 – 26 leerlingen (Minder tekst en dubbel rollen bij 14 leerlingen)
script vanaf 14 – 30 leerlingen (Iets meer rollen bij script met 14 – 26 leerlingen)