Eindfilm / afscheidsfilm

Filmproject of eindfilm
Voor groep 6, 7 of 8

De musicals Groep 8 achter de tralies, Rampenkamp, Groep 8 gaat op jacht en Hoezo kleine school zijn nu ook als filmproject beschikbaar. U kunt kiezen uit verschillende vormen.

Een filmproject of eindfilm wordt uitgevoerd onder de naam Sterke Films. Deze wordt opgenomen door Sterke Films en gemonteerd. U kunt ook zelf filmen. Zie hiervoor de filmpakketten om zelf te filmen.

Groep 8 achter de tralies (kleine en grote groepen);

Dit filmproject wordt uitgevoerd op uw schoollocatie. Het is het mooist om een dag te kiezen waarop de andere groepen op schoolreisje zijn of ...... en de school volledig beschikbaar is om met de betreffende groep de film op te nemen. Mogelijk als eindfilm. (Deze titel nu ook als zelf filmpakket beschikbaar)

Rampenkamp (kleine en grote groepen); Filmopname tijdens kamp! ( in overleg ook op school mogelijk)

Dit filmproject wordt uitgevoerd tijdens uw schoolkamp op uw kamplocatie of op uw schoollocatie in overleg. Mogelijk als eindfilm. (nog niet beschikbaar als zelf filmpakket)

Groep 8 gaat op jacht (kleine en grote groepen) en Hoezo kleine school (alleen kleine groepen):

Deze filmprojecten worden uitgevoerd op uw schoollocatie. Het is het mooist om een dag te kiezen waarop de andere groepen op schoolreisje zijn of ...... en de school volledig beschikbaar is om met de betreffende groep de film op te nemen. Mogelijk als eindfilm. (nog niet beschikbaar als zelf filmpakket)