Rampenkamp - Musical

Rampenkamp

RampenkampDe musical wordt aangeleverd als download op USB flashdrive. Geen boekjes of cd's bestellen, maar meteen in huis voor 1 duidelijke prijs. Kijk snel op www.groep8musicals.nl Nu ook met e-book.

Ook als eindfilm te boeken via Sterke Films. www.sterkefilms.nl/eindfilm

TIP: BESTEL NU OOK HET LEESBOEK RAMPENKAMP VAN WILLEMIJN OOMS! IS HET VERHAAL LEUK? BESTEL DAN DAARNA DE MUSICAL.

Rampenkamp

Groep 8 gaat op kamp, maar de meester is niet ingestapt. De kinderen nemen de gelegenheid om het elkaar moeilijk te maken. De meester zien we steeds verder in de problemen komen en 3 criminelen merken dat deze kinderen wel erg in de weglopen.

Geschikt voor 22 rollen tot en met 30 Uit te breiden naar 40. We leveren een script vanaf 10 lln, 15 lln en 22 lln. Op de USB vindt u: Ingesproken teksten Verschillende schema's Teksten in Word en PDF Alle muziek; instrumentaal en ingezongen Extra geluiden en muziek te gebruiken naar wens. Uitgebreide regieaanwijzingen en allerlei tips. Bladmuziek En meer. Regelmatig komen er ook toevoegingen, volg dus twitter en de website om op de hoogte te blijven.

Meer informatie, tarieven en voorwaarden kunt u vinden op de website van Groep8musicals.nl

Groep8musicals.nl

Groep8musicals.nl is het bedrijf van theatermaker Peter Sterke. Hij werkt samen met schrijfsters Willemijn Ooms en José van Dam-Vuijk. Groep8musicals.nl werkt met verschillende componisten uit verschillende branches. Martin Verheesen, uit theater en top 40 hoek. Leon de Kler, uit de game en audiodesign branche. Michiel van Erp, uit de commercial, documentaire en remix branche.