Bon Bonni Beach

Stel je eens voor! Tijdens je droomvakantie langs tropische, parelwitte stranden, loopt het schip op de rotsen en dreigt te zinken. Wat nu? Gelukkig kunnen de schipbreukelingen naar het nabij gelegen ‘onbewoonde’ eiland, met een grote berg die het eiland in tweeën splijt.

Terwijl de kapitein de kluts kwijt is, trekt de beroemde acteur Sylvester Mallone gekke kostuums aan om niet herkend te worden. Drie bejaarden verstaan elkaar zó slecht dat het grappige gesprekken oplevert. En wat doet die rare inspecteur van politie tussen de schipbreukelingen? Hij probeert zich (zonder succes) te verstoppen en arresteert de verkeerde verdachte. Dan spoelen er ook nog eens allemaal dozen bonbons aan op het strand.

Aan de andere kant van de grote berg liggen rijke gasten aan een luxe zwembad van het Tiki Tiki Resort. Ze zijn lui, hebben geen zin in excursies en maken ruzie over handdoeken op de ligbedden. Als twee gasten wél meegaan op excursie en met een mysterieuze doos bonbons terugkeren, wil iedereen opeens mee. Ondertussen zijn de klunzige boeven Bertus en Klara naar het resort gekomen om de dozen bonbons te zoeken. Als dat een puinhoop wordt is boevenbaas Don Mascarpone woedend. “Wel alle pizza’s en pasta’s, kunnen jullie dan helemaal niets goed doen?”

Hoe overleef je met elkaar als je op een onbewoond eiland denkt te zitten? Welk geheim zit er in de bonbons? Is het toeval dat het schip op de rotsen liep? Humor, verwarring en vreemde situaties in Bon Bonni Beach. Een zonnige musical met feestelijke finale: "Handen in de lucht en voeten in het zand, zomer op het strand.”

Over de musical:

- Slechts 1 decor nodig om de musical uit te voeren

- 9 gevarieerde liedjes

Waarom leerkrachten voor musical 'Bon Bonni Beach' kiezen:

- UNIEK! Musical Maatwerk! Een script voor het exacte aantal leerlingen in je groep. Geen gedoe, gelijk starten met oefenen!

- Musical basisversie kun je zelf aanpassen dankzij een uniek script systeem (Word bestand)

- Verhaal vol humor (ook voor volwassenen) met herkenbare typetjes

- Alle kinderen hebben een rol en kunnen stralen

- Online meezingvideo’s van alle liedjes uit de musical