Het beste nummer ooit!

Het beste nummer ooitDe musical wordt aangeleverd als download of op USB flashdrive. Geen boekjes of cd's bestellen, maar meteen in huis voor 1 duidelijke prijs. Kijk snel op www.groep8musicals.nl

Het beste nummer ooit!

Om in de Hitlijsten te komen gebruikt de zanger van de popgroep 'de Populairtjes' wel heel vreemde methoden. Kinderen verdwijnen naar een ruimteschip en ouders raken in paniek. Wie gaat dit oplossen? President Globe? De Admiraal? Of misschien de kinderen zelf?

Op de USB vindt u: Ingesproken teksten Verschillende schema's Teksten in Word en PDF Alle muziek; instrumentaal en ingezongen Extra geluiden en muziek te gebruiken naar wens. Uitgebreide regieaanwijzingen en allerlei tips. En meer. Regelmatig komen er ook toevoegingen, volg dus twitter en de website om op de hoogte te blijven.