Afbeelding van afscheidsmusical The Choice

The Choice

De vrolijke musical vol leuke typetjes, hippe muziek, een interactieve spelshow met de zaal en jouw persoonlijke groep 8 finale. De musical met maar één decor, een ingesproken app om je tekst mee te oefenen en een script voor het exacte aantal leerlingen van jouw groep 8. Kortom; een kwaliteitsmusical met het grootste gemak!

Waar gaat het verhaal over?

In winkelcentrum 'Prinsenhof' hebben de lunchroom, dierenwinkel en groentewinkel moeite om te blijven bestaan. Er komen steeds minder bezoekers omdat iedereen via het internet bestelt. Manager Rens Rapido heeft een plan: bezoekers die iets kopen kunnen een gouden kassabon winnen en daarmee een plek in 'The Choice'. Wie van de drie winnaars mag zijn stoel draaien en raadt de inhoud van de doos met vraagtekens? Het publiek stemt mee... maar wat wint de winnaar eigenlijk?

'The Choice' is te bestellen voor het exacte aantal leerlingen (8 tot 40 spelers) en heeft een ingesproken 'maatwerk app' waarmee leerlingen hun eigen rol aan of uit kunnen zetten om zo hun tekst te oefenen. Speelt jouw school straks deze hitmusical?

'The Choice' is aan jou!