Filter op beschikbare musicals van MeerMusical

Filter op musicals

239 musicals geselecteerd

MeerMusical

MeerMusical is een jong bedrijf dat sinds 1995 musicals maakt. Behalve afscheidsmusicals, zijn er ook kerstmusicals, een middenbouw- en een onderbouwmusical. Daarnaast werkt MeerMusical steeds vaker in opdracht van bedrijven en/of instellingen. In de loop der jaren hebben steeds meer basisscholen voor een 'meermusical' gekozen. En dat is ook niet gek, want MeerMusical maakt eigentijdse musicals die aansluiten bij de belevingswereld van kinderen. Het taalgebruik is alledaags en eenvoudig (maar ook weer niet té populair), de liedjes zijn swingend en goed in te studeren (maar hebben wel inhoud, en zijn ook wel eens gevoelig), en het verhaal is spannend en zowel voor grote als kleine groepen goed op te voeren.

Producties van MeerMusical